FAQ

W którym miejscu jest przystanek?

W opisie każdego przystanku jest pinezka, tu można zobaczyć wszystkie przystanki mapka

Jakie auto podjedzie i czy jest oznaczone?

Podjedzie bus lub autobus z oznaczeniem „sunrise festival”

O której godzinie powinienem przyjść na przystanek?

Na przystanek przychodzimy kilka minut przed godziną odjazdu. Kierowca odjeżdża o ustalonej godzinie, nie czeka na pasażerów.

Jakie są dopuszczalne metody płatności?
Dlaczego nie mogę dokonać płatności przelewem?

Przy płatności Payu Twoja wpłata księguje się natychmiast i od razu otrzymujesz bilet.

W jakim czasie otrzymam zakupiony bilet?

Bilet zostanie dostarczony po otrzymaniu płatności.

Czy można kupić bilet u kierowcy?

Bilety są tylko dostępne przez Sklep lub w kasie biletowej przy wejściu na festival.

Ile biletów mogę kupić?

Na jedną osobę kupujemy jeden bilet. Jedna osoba może kupić bilet na więcej osób, dodajemy po kolei imiona i nazwiska.

Co zrobić jeśli nie otrzymałem biletu po zakupie?

Bilet jest wysyłany automatycznie po dokonaniu płatności. Jeżeli nie otrzymałeś biletu sprawdź czy podałeś dobrze swój adres email. Sprawdź, czy potwierdzenie nie trafiło do innego folderu w Twojej skrzynce odbiorczej np. SPAM lub „INNE” (w przypadku poczty serwisu WP.pl). Jeżeli go tam nie ma, być może nastąpiły problemy z uregulowaniem płatności. Możliwe, że dokonywałeś rezerwacji w godzinach, w których Twój bank nie księguje już transakcji (np. godziny nocne, weekendy, święta). W wymienionych przypadkach istnieje możliwość, iż środki nie zostały pobrane w regulaminowym czasie przeznaczonym na wniesienie opłaty. Wówczas prosimy o przesłanie na adres sunrise.transport@nafestival.pl potwierdzenia wykonania przelewu, po jego weryfikacji poinformujemy Cię o statusie Twojego zamówienia.

Czy można anulować bilet?

Klient ma prawo zwrotu zakupionego Biletu/Biletów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia złożenia i opłacenia Zamówienia, bez podania przyczyny. Niewykorzystane bilety nie podlegają zwrotom. 

Nie mogę uczestniczyć w festivalu, chcę sprzedać bilet. Czy mogę to zrobić?

Niestety swojego biletu nie można odsprzedać drugiej osobie. Klient ma prawo zwrotu zakupionego Biletu/Biletów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia złożenia i opłacenia Zamówienia, bez podania przyczyny.

Czy można zmienić godzinę przejazdu na bilecie?
Czy do pojazdu mogę zabrać napoje lub jedzenie?

Niestety nie. W przypadku uszkodzenia czy też zanieczyszczenia Klient zostanie obciążony kosztami usunięcia szkody.

W którym miejscu można kupić bilet powrotny?

Bilety są tylko dostępne przez Sklep lub w kasie biletowej przy wejściu na festival.

W którym miejscu jest przystanek powrotny?

Przystanek powrotny znajduje się przed bramą Festivalu. Dokładna mapka TUTAJ.